CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الاثنين، 21 يوليو 2008

من اختي الى ابنتي

من فترة طويلة اوي اوي من ايام الطفولة و انا بتمنى بتمنى اوي تكون ليا اخت من امي و ابويا تشاركني افراحي و همومي تحس بيا و احس بيها و تكون جمبي و معي في كل حاجة و كانت الناس كلها بتسالني و تقولي عايزة تكون ليكي اخت
و مش عارفة ليه كنت بكره السؤال دة كره غريب و كنت برفض اوي و بروح استخب بعيد و لا افتكر يوم اني عبرت عن رغبتي اننا عايزة تبقالي اخت رغم ان الرغبة دي كانت مسيطرة عليا وقتها و مع مرور الايام و السنين بدا الاحلم يتلاشى و الامل يختفي و لي خفف عني دة اننا ليا صديقات اخوات كتير عوضوني الحمد لله
المهم و مع المدة و مع تلاشي الحلم تحول حلمي من اخت لابنة و معها بدا الحلم يكبر و الامل يظهر و بديت احلم حتعامل معاها و ربيها زاي و كل تفكيري فيها و هي لسة مجتش اصلا كل حلمي دلوقتي في اني ارزق بابنة صالحة و ربيها و مخليهاش تفقد لنا فقدت

13 التعليقات:

نعمه محمود يقول...

اكيد ربنا حايعوضك باخوات
تعرفى انا ليه اخ واخت عمرى ماحسيت انهم اخوتى لكن ربنا عوضنى باخوات فعلا حسيت معهم بمعنى الاخوه الاخوه التى بدون منفعه اخوه بدون مقابل وهى الاخوه فى الله
بارك الله فيكى مدونه رائعه

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

منورة المدونة فعلا حبيبتي امل الامة سبحان الله فعلا احيانا بيكون الي مش من ابوكي و امك يخاف عليكي اكثر عشان بتكون لي جمعة بينكم اواصر العقيدة المحبة في الله مش اواصر القرابة
الحمد لله الصحبة الصالحة دي نعمة من ربنا بجد و الحمد لله فعلا معوضاني
شكرا اوي على مرورك العطر اختي

rovy يقول...

حبيبتى زوزو كلنا اخواتك و اصدقائك

اتمنى ان يرزقكى الرحمن دائما باصدقاء اوفياء يعوضوكى الاخوه و اتمنى ايضا ان يرزقكى بابنه جميله بعد ان يتم نعمته عليكى بزوج صالح تسعدى معه

دمتى بخير و حب و سعاده

تحياتى و ودى

موناليزا يقول...

اشعر بكى تماما فقد عانيت ماعانتيه
ربنا يرزقنا الذرية الطيبة

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

شكرا كثير والله على ردودكم التي اثلجت صدري و الله يا rovy لولا اصدقائي الاوفياء لكنت مت من الوحدة امين يا موناليزا ربنا يرزقنا الذرية الصالحة

zOzO يقول...

وانا روحت فين بقي
طب دا اسمنا واحد حتي

لا انا زحلانه منك
هتصالحيني بكام بقي
هههههههههههههههههه

ربنا يوفقك ويرزقك بالذريه الصالحه يااااااااااارب

Maha Shahen يقول...

ربنا يزقك يا حياتى بزوج صالح وطفله جميله وتسميها نور غلاثه بقى بقى هههههههه
وحشانى يا زوزو والله فعلا ومن ساعة ما سافرتى وانا مش لقياكى يا رب ترجعى بسرعه بقى
وجوتااااااموووو بقى اهى

بنت مصريه يقول...

ربنا يرزقك يا زوزو يا رب ببنوته عسل كده زيك
ومتقلقيش احنا كلنا اخواتك
ومدام اتعرفتى عليا اضمنى انك اتعرفتى على مصر كلها
اصل انا اعرف ناس كتير قوى ههههههههههههه
انا اسمى انجى البوهى اتمنى نبقى اصحاب

Maha Shahen يقول...

زوزو يا حياتى انا سيبالك واجب فى المدونه عندى يا ريت اول اما ترجعى تاخديه وتعرفى للمدونين اجمل 16 صفه فيكى
وبرغم انى معتقدش ان 16 يكفى بس يلا خليها علينا المره دى
ترجعى بالسلامه يا رب يا قلبي

انسان وبس ! يقول...

هو هنا بنات بس ؟

عموما ربنا يرزقك ببنت وبولد - يمكن جوزك يبقى نفسه فى ولد - امين

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

انا جيييييييييييت انا اسفة يا حبايبي اتاخرت عليكم معلش كنت مسافرة
نور حبيبتي يااااااااااااه وحشاني اوي اوي اوي
و بعدين ايه الاستقبال الي عملهلي دة
16 كلها مترحميني شويا اجيبلك منين 16 دي الله المستعان

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

امين يا حبيبتي انجي و اياكم جميعا
اهلا بيكي يا بجد نورتي المدونة و ليا الشرف انك تبقي صحبيتي و انا لما قريت مدوناك حبيتك من المدونة اصلك عسولة اوي ربنا يحفظك و يبارك فيكي

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

اهلا بيك يا انسان بلا عنوان منور